Kasper Gregersen ApS er et lille tomands Google Ads bureau og vi har arbejdet specialiseret med Google Ads siden 2015.
Størrelsen bekymrer os ikke – og det burde heller ikke bekymre dig (bare spørg vores nuværende kunder). Mens andre søger at imponere med volume og store budgetter, perfektionerer vi det væsentlige: At levere profitable resultater, som du kan se på din bundlinje.
Selvom vi er et lille bureau, er vores viden bred og erfaringer mange. Vi er dybt specialiseret i Google Ads og har en omfattende viden om, hvad der virker. I en verden af komplekse annonceplatforme og unødvendigt detaljerede rapporter, holder vi tingene enkle og effektive. Vores tilgang sikrer, at du får de resultater, du søger, uden unødvendig kompleksitet.
Allerede? Ja.. Du vil gerne vide, hvad det koster at arbejde med os – det ved jeg. Så lad os bare tage fat på det nu.
Jeg kan ikke give dig svaret, da jeg ikke ved om du har 100 eller 100.000 produkter; om du har et budget på 30.000 kr. pr. mdr. eller 30.000 kr. pr. dag; om I er på ét marked eller flere. Rigtig mange faktorer spiller ind, beklager.
Men her er, hvad jeg kan fortælle dig: Hvor vi er bedst og om vores måder at prissætte os selv på.
Størstedelen af vores kunder er webshops. Vi er det rette match, hvis du har en etableret webshop, hvor du allerede annoncerer på Google Ads, men du føler I har ramt et plateau.
Vi har de seneste par år særligt haft bedst held med at skabe profitabel vækst for webshops med budgetter fra 50.000-200.000 kr./mdr. Nogen har vi endda flyttet fra at bruge 30.000 kr. pr. mdr. til at bruge 600.000 kr. pr. mdr i højsæsoner.
De kunder, der gerne vil have henvendelser eller bookinger, gør vi også en positiv forskel for – det er bare ikke her vi har flest kunder.
Vi tilbyder to løsninger: En aftale med en månedlig fast pris eller en procentdel af forbrug eller profit.
Intet af det vi gør i Google Ads er tilfældighed.
Intet af det vi gør i Google Ads er tilfældighed.
Vores måde at arbejde på, gør at vi profitabelt kan flytte omsætning til det næste niveau – det er en naturlig konsekvens af at have gennemtestede strategier og erfaring fra en lang række webshops.
Det er ikke bare noget vi siger. Vi ved, hvad der skal til for at flytte noget.
Det betyder også, at vi fortæller dig når noget ikke virker – og vi fortæller dig hvorfor og hvad, vi mener der skal til for at vi kan få det til at fungere.
Hvis ikke du har en profitabel vækst på baggrund af vores arbejde, er samarbejdet i sagens natur ikke en succes.
Succes kræver det rette grundlag. Hvis du, din hjemmeside, dine produkter eller dine services ikke spiller, vil din Google Ads succes være begrænset. Et professionelt Google Ads bureau gør mere end bare at trykke på knapperne i Google Ads – de har mening om tingene; og det har vi. Vi har bl.a. har en mening om:
.. Og meget mere
Derfor starter vi alle potentielle samarbejder med en afklarende samtale, hvor vi blandt andet finder ud af 1)om vi har god kemi, 2)om din virksomhed er gearet til det og 3)hvad der skal gøres, før vi kan smække turboknappen i bund.
Hvis du ikke har de her snakke med dit nuværende Google Ads bureau, er du allerede bagud.
På et overfyldt marked for Google Ads bureauer, handler det ikke om at have den højeste stemme eller at være de største – det handler om at have de dygtigste hoveder og levere resultater. Vi er Google Ads specialister med mange års erfaring og forretningsforståelse – og vi ved, hvad der virker.
Med en målrettet indsats sikrer vi, at hver annoncekrone maksimeres for optimal afkast. Derfor bruger vi vores tid og ressourcer på at gå op i detaljerne og optimere dine Google Ads kampagner- og konto til perfektion.
Det betyder også, at vi bruger dine annoncekroner på de kampagner der virker bedst og overholder aftalte budgetter.
Vi har ét fokus: At maksimere dit afkast.
Her er sådan vi typisk arbejder.
Fordi vi er et mindre bureau, får du direkte kontakt til den, der rent faktisk arbejder med din konto – altså Michael eller mig. Du ved altså, at den person der sidder med dine Google Ads kampagner, har indgående erfaring med Google Ads.
Vi holder ikke månedlige statusmøde for mødets skyld – til gengæld har vi en løbende dialog om, hvad vi laver, korte statusrapporter, hvis vi har haft en særlig god (eller mindre god) uge eller forslag til at forbedre performance per telefon eller e-mail. Det fungerer glimrende.
Du får et månedlig dashboard med alle væsentlige tal for den forrige måned; hvor mange penge har vi brugt, hvilke kampagner har vi brugt dem på og hvor menge har du tjent på baggrund af det arbejde. Med andre ord; du har et dashboard, der samler op på de konkrete tal, men du er typisk ikke i tvivl om, hvad vi bruger vores tid på.
Michael og jeg snakker også tæt sammen internt, hvor vi har en ongoing dialog omkring hver case vi arbejder med i vores projektstyringsværktøj.
Og hvad betyder det så?
Google Ads er et ‘numbers game’ – i endnu højere grad en på andre kanaler, da vi forsøger at fange en eksisterende efterspørgsel fremfor at skabe den.
Konkret betyder det, at alle datapunkter kan bidrage til eller modarbejde dine resultater. Når vi kender disse datapunkter, kender vi også din omsætning og/eller ROAS, og kan begynde at arbejde aktivt med dem. Vi kigger bl.a. på:
Med andre ord: Der er altså flere greb i værktøjskassen end bare at øge budgettet eller omsætningen, hvis du gerne vil forbedre din profitabilitet i din Google Ads kampagner.
Du kan også være sikker på, at vi kigger på din konto mindst én gang om ugen. Det er mange penge, som vi arbejder med, og dem forsøger vi at bruge så klogt som muligt. Det kan vi kun gøre, hvis vi hele tiden har øjne i de konti vi arbejder med.
Hvis du allerede er klar til at tage en snak med os nu, er her nogle af de spørgsmål vi med sikkerhed vil stille dig på første samtale:
Har du allerede en klar idé om dine svar her, er vi rigtig langt.
Du er kommet så langt – lad os kigge på, hvordan et godt samarbejde kan se ud.
Hvad kan du forvente af os?
Hvad får du?
Hvad forventer vi af dig?
Når vi starter et samarbejde op, går vi all in. Vi har over 200 kontrolpunkter, som vi går igennem inden for samarbejdets første måned, der skal være med at sikre at det tekniske fundament er på plads.
Et specialiseret Google Ads bureau med forretningsforståelse
Google Ads er verdens bedste annonceplatform, men de gør det så svært for sig selv – og for dig. Næsten alle virksomheder kan bruge Google Ads profitabelt, men Google gør det (spøjst nok) ikke nemt for dig.
Priserne stiger år for år grundet et stigende antal annoncører – næsten på tværs af alle brancher.
Google Ads bliver en mere og mere lukket, automatiseret kasse og du skal i højere grad forstå, hvordan Google Ads egentligt virker.
Selvom Google bliver mere automatiseret, øges kompleksiteten også år for år. For at kunne få Google Ads til at levere skal du have styr på andet end bare dine søgeord; Enhanced Conversions, Consent Mode, Serverside tracking, Customer Match Lists – jamen, jeg kunne blive ved.
Det kan gøre Google Ads til en svær nød at knække for mange virksomheder, webshops og ellers kompetente bureauer.
Det betyder også bare, at ægte Google Ads specialister kan komme ind og flytte ægte forretning – og det er her vi er bedst. Vi forstår Google Ads indgående, vi kan løse teknikken og vi har en solid forretningsforståelse.
Udvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte casesUdvalgte cases