Med analyseredskabet Google Analytics/Google Analytics 4 får du brugbar og dybdegående indsigt i dine brugeres adfærd. Og når du forstår dine brugere, forstår du også, hvor du kan forbedre for at skabe en bedre bundlinje.
Få hjælp af en Google Analytics Specialist
Google Analytics og Google Analytics 4 er verdens mest udbredte analyseværktøj, der giver dig mulighed for at analysere dine brugeres færden.
Google Analytics giver dig blandt andet indsigt i
Analytics er et overflødighedshorn af værdifuld indsigt, du kan bruge til at øge konverteringsraten i din webshop eller på din hjemmeside.
For at få det fulde udbytte af Google Analytics, er det vigtigt, det er korrekt sat op.
Det ér virkelig vigtigt, at din Google Analytics er sat ordentligt op – i værste fald risikerer du misvisende data. Det kan ikke tælles på to hænder, hvor mange gange jeg har siddet med et omfattende oprydningsarbejde efter (ellers velmente) begynderfejl.
Det kan betale sig at få det sat korrekt op – og jeg tilbyder både at tage teten og lære jer at gøre det selv.
Gør det selv → Google Analytics kursus og Google Tag Manager kursus.
Data er fundamentet for effektive Google Ads kampagner. Her er der ingen bedre end Google Analytics.
Google Analytics er det bedste værktøj til identificere, hvor der er plads til forbedring – uanset om det er bedre Google Ads kampagner eller forbedring af designet på din hjemmeside.
Det betyder, at du bruger dit budget der, hvor der er potentiale for størst afkast.
Google Analytics 4 er den nyeste version af Google Analytics – og der er god grund til at spidse ører nu, for Google trækker allerede stikket på Universal Analytics næste år.
Selvom Google ikke ligefrem er kendt for at presse deres kunder over i deres nye produkter, er det altid en god idé at være på forkant med forandring – i det her tilfælde vil du med garanti kunne overhale nogle konkurrenter inden om, der er mindre forberedte på skiftet.
For nu vil jeg anbefale en “blød” overgang, hvor du kører parallel sporing med din nuværende Google Universal Analytics-konto.
Har du brug for hjælp til skiftet, er du altid velkommen til at hive fat i mig – så finder vi en god løsning.
Har du ansvaret for din virksomheds Analytics-konto, og er du i tvivl, om du har den rigtige opsætning? Lad os tage en snak om dine muligheder, så du kan komme godt i gang med Google Analytics – og få best-practice opsætning af din konto.
Skab resultater med Google Analytics
Mere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google Anaytics
Hvad Google Ads koster er (næsten) et umuligt spørgsmål at svare på, for det kommer 100% an på dig.
Alt efter hvordan du opsætter din Google Ads-konto, byder du selv på klik – og de varierer i pris, alt efter hvor meget konkurrence, der er på fx et søgeord. Det vil sige, at det er dig, der bestemmer hvad det koster at køre annoncer – men så simpelt kan det selvfølgelig ikke sættes op.
Derfor er budgetplanlægning ekstremt vigtigt, hvis du skal skabe et afkast med Google Ads. Har du ikke en grundig plan risikerer du at overskride dit budget, og derfor er det essentielt, at du får lagt et Ads-budget fra måned til måned, som faktisk holder vand.
Jeg har lavet en Google Ads budgetberegner, som jeg selv bruger, hver eneste gang jeg skal fastsætte et budget. Du kan få den for 0,- – og så kan du frit bruge den til at planlægge dine egne budgetter.
Udfyld formularen – så lander budgetberegneren i din indbakke om få minutter.
Tjek din indbakke inden så længe.