I et udfordrende marked med mange udbydere, hvor Nadias i lang tid har været en dominerende spiller på markedet blev udfordringen at øge omsætningen online.
Den enkle, men målrettet strategi, gjorde at Nadias altid var til stede på alle platforme når brugeren var sulten. That’s it.
Med et kontinuerligt flow at nyt og relevant indhold til både YouTube, Instagram og Facebook, sikrede Nadias sig en konstant top-of-mind hos brugeren. Indholdet skabte både awareness, branding og havde effektive call-to-actions, der fik brugeren til at handle når de så annoncerne.
Denne case blev skabt i samarbejde med de gode mennesker fra Rahbek Media, og der er samlet set produceret 35+ videoer til hele Nadias salgstrakt og til alle deres produkter.
Med flere måneder, hvor vi har slået omsætningsrekord, har resultatet har ikke været til at tage fejl af
“Vi har arbejdet med Kasper siden marts 2020 og vi er stadig meget glade for samarbejdet.
Kasper har fra første måned leveret gode resultater på Google Ads og Facebook, og vores månedlige onlineomsætning er næsten fordoblet siden Kasper startede op.
Vi har et godt samarbejde med løbende kommunikation og vi er altid med ind over nye initiativer inden Kasper sætter noget nyt i gang.
Jeg vil anbefale Kasper til alle, der har Google Ads i deres markedsføring.”