Med analyseredskabet Google Analytics 4 får du brugbar og dybdegående indsigt i dine brugeres adfærd. Og når du forstår dine brugere, forstår du også, hvor du kan forbedre for at skabe en bedre bundlinje.
Få hjælp af en Google Analytics Specialist
Google Analytics 4 er verdens mest udbredte analyseværktøj, der giver dig mulighed for at analysere dine brugeres færden.
Google Analytics 4 giver dig blandt andet indsigt i
Analytics er et overflødighedshorn af værdifuld indsigt, du kan bruge til at øge konverteringsraten i din webshop eller på din hjemmeside.
For at få det fulde udbytte af Google Analytics 4, er det vigtigt, det er korrekt sat op.
Det ér virkelig vigtigt, at din Google Analytics er sat ordentligt op – i værste fald risikerer du misvisende data. Det kan ikke tælles på to hænder, hvor mange gange jeg har siddet med et omfattende oprydningsarbejde efter (ellers velmente) begynderfejl.
Det kan betale sig at få det sat korrekt op.
Data er fundamentet for effektive Google Ads kampagner. Her er der ingen bedre end Google Analytics.
Google Analytics er det bedste værktøj til identificere, hvor der er plads til forbedring – uanset om det er bedre Google Ads kampagner eller forbedring af designet på din hjemmeside.
Det betyder, at du bruger dit budget der, hvor der er potentiale for størst afkast.
For nu vil jeg anbefale en “blød” overgang, hvor du kører parallel sporing med din nuværende Google Universal Analytics-konto.
Har du brug for hjælp til skiftet, er du altid velkommen til at hive fat i mig – så finder vi en god løsning.
Har du ansvaret for din virksomheds Analytics-konto, og er du i tvivl, om du har den rigtige opsætning? Lad os tage en snak om dine muligheder, så du kan komme godt i gang med Google Analytics – og få best-practice opsætning af din konto.
Skab resultater med Google Analytics
Mere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google AnayticsMere om Google Anaytics